Opening WE Fashion Kalverstraat

Informeer, amuseer en inspireer je klanten met neuromarketing. Hierdoor creëer je een beter merkimago, een hogere klantbeleving, een positieve wachttijdbeleving én meer omzet. En wie wil dat nou niet? Dit hebben wij gerealiseerd bij WE Fashion aan de Kalverstraat. Wij vertellen je graag meer over onze samenwerking met WE Fashion en welke producten wij hebben ingezet om de kracht van neuromarketing te versterken.

Heel ironisch, de winkelervaring begint niet ín de winkel maar ervoor. Een opvallende etalage en entree wekken de aandacht van voorbijgangers en houden deze vast. Zo worden ze geactiveerd binnen te stappen, wat mogelijk leidt tot meer verkoop en omzet. Samen met onze audiovisuele partner A.V.V. hebben wij een Panasonic Laser Projector met 20.000 ansi lumen geïnstalleerd, die de gehele voorgevel van een lichtshow voorziet. Geen voorbijganger die dat kan missen!

Voor het eerst maken wij gebruik van een soundshower bij de entree. Hiermee wordt heel specifiek op 1 of 2 m2 audio geprojecteerd. Hierdoor wordt bij de binnenstapper audio in het oor gefluisterd om meteen de aandacht op te wekken. De rest van de winkel is voorzien van Bose luidsprekers waarop het tailor-made muziekkanaal van WE Fashion te horen is. De muziekprogrammering op maat is gebaseerd op de winkelformule, de doelgroep en consumentenpsychologie. Vervolgens hebben onze muziekprogrammeurs de beste tracks uitgekozen, op basis van allerlei factoren, waardoor een optimale winkelbeleving wordt gecreëerd.

Bewegende beelden trekken de aandacht en prikkelen de nieuwsgierigheid van je klanten. Verspreid over de winkel zijn schapsschermen van 17 inch geïnstalleerd. Op prominente plekken zoals bij de roltrappen zijn 3×3 Samsung videowalls geplaatst, dat een muur van beeld vormt. De echte eyecatcher is de dubbelzijdige in-glass OLED 55 inch portrait. Dit scherm is voorzien van een mooie glazen behuizing en is slechts 1,3 cm dik. Op elke kant kan specifieke content worden afgespeeld, wat direct de aandacht trekt.

Met twee instawalls speelt WE Fashion in op de wereld van social media. Middels één mediaspelers worden 2 maal 2 super portrait schermen voorzien van dynamische content wat lijkt op de instagram feed van WE Fashion. Zo ontstaat de perfecte combinatie van online en offline. Het doel hiervan? De kijker amuseren, inspireren en activeren waardoor de interactie op social media zal toenemen.

Op alle narrowcasting schermen is content zichtbaar die onze inhouse contentdesginers zelf hebben ontwikkeld. Van staande beelden tot animaties en van 3D tot Virtual Reality, niks is hun te gek! Bekijk onze ‘Wall of Trust’ en kom te weten wat onze designers zoal nog meer hebben gecreëerd.

Wil je weten wat muziek, audio en narrowcasting voor jouw winkelend publiek kan betekenen? Neem contact met ons op of bekijk onze infographic over de invloed van muziek op koopgedrag.