KLANTCASE
Als populaire sportwinkelketen met vele vestigingen in Nederland, heeft het Britse Perry Sport heel goed begrepen hoe ze de aandacht van voorbijgangers en klanten moeten trekken, behouden en deze moeten omzetten tot actie.
Diverse en hoogwaardige digital signage
In ieder filiaal zijn zowel in de etalage als instore meerdere grote LED monitors geïnstalleerd die voorzien zijn van pakkende content. Deze ‘beeldmuren’ spelen in op de actuele campagnes en vertonen producten en aanbiedingen die op dat moment interessant zijn voor de voorbijganger of winkelende klant. Aangezien de meeste filialen van flink formaat zijn, zorgt de dynamische instore navigatie voor de juiste routing. Ook aan interactiviteit is gedacht. Strategisch geplaatste touchscreens dragen bij aan het winkelgemak doordat ze bijvoorbeeld zijn voorzien van een barcode scanner.
Perry Radio
Het effect van de hoogwaardige digital signage en content wordt versterk door tailormade muziek die volledig is afgestemd op de sociale en sportieve Perry doelgroep. De up-to-date Perry Radio programmering, voornamelijk bestaande uit vrolijke Pop en Dance, zet een sfeervol gevoel neer die de winkelbeleving verrijkt.
“De playlists zijn up-to-date en de digital signage werkt goed. DDJ is een flexibele en behulpzame partij.”