KLANTCASE
Vraag men om een typische en bekende Nederlandse winkel te benoemen en het antwoord zal ongetwijfeld zijn: HEMA! Opgericht in 1926 en met ondertussen meer dan 700 vestigingen in meerdere landen en eveneens actief op het gebied van e-commerce: HEMA blijft vooruitstrevend, inspirerend en bovenal lekker Nederlands.
HEMA radio
De HEMA merkbeleving wordt geoptimaliseerd en breed uitgedragen door een zorgvuldig samengesteld muziekkanaal dat niet alleen in de winkels te horen is, maar zelfs op het HEMA kantoor. Binnen de muziekprogrammering zijn HEMA instore commercials opgenomen, die in lijn zijn met de actuele promoties.
Full concept inclusief signage
Ook op visueel vlak blijft HEMA graag vernieuwend. Tot het nieuwe instore communicatie format, behoorde destijds ook de switch van papier naar digitaal, waarbij digital signage een grote rol zou gaan spelen. Zowel instore, als in de etalages en bij de HEMA horeca zijn schermen geïnstalleerd, waarvan de etalageschermen in custom behuizing, die hoogwaardige en relevante content vertonen. De content op de schermen doet de HEMA folder als ware tot leven komen, trekt de voorbijganger de winkel in en blijft verleiden op verschillende cruciale punten in de winkel.
“Een fijne partner die een volwaardig totaalconcept biedt voor onze winkels wereldwijd.”