GROTE ATTENTIEWAARDE MET LED- EN VIDEO WALLS
Wie de aandacht wil trekken met een LED- of video wall, begint met een duidelijke strategie. Hoe groot wordt je LED wall, wat is de ideale kijkafstand en wat wil je op welk moment communiceren? Met de juiste strategie sluit je boodschap perfect aan op je merk en doelgroep, wat zorgt voor een maximale effectiviteit.
Het gebruik van een LED wall levert een grote attentiewaarde, wekt nieuwsgierigheid, verleidt en zet aan tot actie. Benieuwd hoe een LED wall in jouw onderneming ingezet kan worden? Bekijk dan onze Wall of Trust waarop zichtbaar is wat wij samen met onze klanten hebben weten te bereiken middels de inzet van audiovisuele producten zoals digital signage.
Concept & content, passend bij jouw merk en doelstellingen
Aan de hand van een grondige doelgroep analyse en met de huisstijl en doelstellingen als leidraad, in combinatie met onze vergaande instore communicatie kennis en customer journey consumentenpsychologie, levert onze in-house design studio indrukwekkende video’s en animaties.
Software & distributie
Content is het krachtigst als het op het juiste moment wordt getoond. Daarom kijken we uitvoerig naar het best passende content management systeem (CMS) voor jou. Ongeacht het aantal vestigingen, de content plannen wij graag voor jullie in op het meest interessante tijdstip, inspelend op actualiteiten en acties.
Hardware
Op basis van vele aspecten, adviseren wij het meest geschikte scherm. Een videowall is geschikt voor indoor toepassingen, terwijl een LED wall is opgebouwd uit panelen die naadloos tegen elkaar geplaatst worden waardoor het één geheel vormt. Er wordt onder andere rekening gehouden met: omgevings- & daglicht, gewenste helderheid van het scherm, kijkhoek en -afstand en energieverbruik.
Installatie & support
Ervaren installatie- en supportmedewerkers gaan met precisie te werk. Ieder project is maatwerk, waarbij wij je graag van a tot z ontzorgen. DDJ Media biedt 24/7 remote support: van storingen tot aanpassingen in content.