social wifi

FITNESS, VERENIGINGEN & WELLNESS

social wifi

FITNESS, VERENIGINGEN & WELLNESS

social wifi

FITNESS, VERENIGINGEN & WELLNESS

KLANTINZICHT EN INTERACTIE MET SOCIAL WIFI

Creëer interactie en klantinzicht door het aanbieden van gratis social WiFi. Een effectieve en eenvoudige oplossing om in te spelen op de voorkeuren van je leden en bezoekers. Verbind, analyseer en blijf in contact voor een ultieme klantenbinding.

ZO VERBONDEN

EEN SIMPELE OPLOSSING MET GROTE IMPACT

Verzamel waardevolle data over je bezoekers met social WiFi. Laat je gasten gebruik maken van jouw gratis en snelle WiFi via de DDJ Connect router. Zodra je bezoeker verbonden is verschijnt een inlogpagina, helemaal in jouw look & feel. Inloggen kan via social media of e-mail. Vervolgens komt je bezoeker terecht op een landingspagina die je volledig kunt aanpassen aan jouw wensen. Zo unlock je allerlei interessante mogelijkheden. Laat bezoekers je volgen op social media, je app downloaden of via Whatsapp met je communiceren. Een perfecte manier om interactie te stimuleren en de binding met je bezoekers en leden te versterken.

(HER)KEN JE BEZOEKER

INZICHT IN KLANTPROFIELEN EN VERBLIJFSDUUR

Leer je bezoekers kennen en speel in op hun voorkeuren. Via social WiFi verzamel je interessante gegevens over je bezoekers. Die kun je gebruiken om optimaal op de wensen van je doelgroep in te spelen. Zo vergroot je jouw rendement en de tevredenheid en loyaliteit van je leden en bezoekers. Door middel van een online dashboard wordt het analyseren van deze gegevens makkelijk. Je krijgt hier inzicht in realtime data, zoals:

  • Klantprofielen: naam, geslacht, leeftijd, e-mailadres, social media profiel
  • Verblijfsduur, gemiddeld aantal bezoeken, totaal aantal bezoekers (nieuw en terugkerend)

VAN INTERACTIE NAAR TRANSACTIE

REVIEWS & GEPERSONALISEERDE BERICHTEN

DDJ Connect biedt gebruikers directe en persoonlijke interactie met je bezoeker. Bereik een optimale binding door middel van gepersonaliseerde berichten en reviews.

  • E-mailberichten: verstuur gepersonaliseerde vouchers of aanbiedingen via e-mail. Denk bijvoorbeeld aan een gratis bidon op de verjaardag van je leden of een aanbieding speciaal gericht op een bepaalde leeftijdscategorie. Of stel geautomatiseerde berichten in bij het verlaten van de locatie of inactiviteit.
  • Chat: laat bezoekers contact met je opnemen via WhatsApp. Je bezoekers kunnen je bijvoorbeeld een vraag stellen, een nummer aanvragen of een proefles aanvragen.
  • Reviews: laat je leden en bezoekers een beoordeling achterlaten voor jouw onderneming.