SOCIAL WIFI

KLANTINZICHT EN INTERACTIE MET SOCIAL WIFI

Creëer interactie en klantinzicht door het aanbieden van gratis social WiFi. Een effectieve en eenvoudige oplossing om in te spelen op de voorkeuren van je gasten. Verbind, analyseer en blijf in contact voor een ultieme klantenbinding.

Wil je een vrijblijvend advies over de mogelijkheden van social WiFi in jouw vestiging(en)?

ZO VERBONDEN

UNLOCK INTERESSANTE MOGELIJKHEDEN

Laat je gasten gebruik maken van jouw gratis WiFi via de DDJ Connect router. Zodra je gast verbonden is verschijnt een inlogpagina, helemaal in jouw look & feel. Inloggen kan via social media of e-mail. Vervolgens komt je gast terecht op een landingspagina die je volledig kunt aanpassen aan jouw wensen. Zo unlock je allerlei interessante mogelijkheden. Spoor gasten aan om je te volgen op social media, je app te downloaden of via Whatsapp met je te communiceren. Bijvoorbeeld om een verzoeknummer aan te vragen.

(HER)KEN JE KLANT

INZICHT IN KLANTPROFIELEN EN VERBLIJFSDUUR

Leer je gasten kennen en speel in op hun voorkeuren. Op basis van klantgegevens die je via je social WiFi logins ontvangt, kun jij slimme keuzes maken die passen bij je doelgroep. Bijvoorbeeld over de inrichting van je zaak of je menukaart. Je krijgt toegang tot een online dashboard waarin je realtime data ziet over je gasten. Bijvoorbeeld over:

  • Klantprofielen: naam, geslacht, leeftijd, e-mailadres, social media profiel
  • Verblijfsduur, gemiddeld aantal bezoeken, totaal aantal bezoekers (nieuw en terugkerend)

Natuurlijk zorgen we ervoor dat dit helemaal AVG-proof is.

VAN INTERACTIE NAAR TRANSACTIE

REVIEWS & GEPERSONALISEERDE BERICHTEN

Door middel van DDJ Connect kun je jouw gasten persoonlijk benaderen en zo de binding versterken. Maak bijvoorbeeld gebruik van gepersonaliseerde berichten en reviews.

  • E-mailberichten: verstuur gepersonaliseerde vouchers of aanbiedingen via e-mail. Denk bijvoorbeeld aan een gratis kop koffie op de verjaardag van je gasten of een aanbieding speciaal gericht op mannen of vrouwen. Of stel geautomatiseerde berichten in bij het verlaten van de locatie of inactiviteit.
  • Chat: laat gasten contact met je opnemen via Whatsapp. Vragen stellen, een verzoeknummer aanvragen of zelfs online een bestelling doorgeven. Er zijn veel mooie toepassingen te bedenken.
  • Reviews: laat je gasten een beoordeling achterlaten voor jouw horecagelegenheid op Tripadvisor.