Klassiekers tijdens ouderenuurtje AH

Omdat vooral ouderen kwetsbaar zijn voor het coronavirus, heeft Albert Heijn de deuren vanaf maandag 23

Vrouw ontvangt gepersonaliseerde aanbieding door social WiFi

Personalisatie door Social WiFi

Consumenten zijn op zoek naar een optimale customer experience. 78% geeft aan dat content moet passen bij hun interesses.

Narrowcasting toegepast in kledingwinkel

De kracht van narrowcasting

3% van de consumenten zoekt een product eerst online en een overweldigende 73% koopt uiteindelijk in de fysieke winkel. Ga de strijd om aandacht te trekken

Winkelcentrum

De invloed van muziek op koopgedrag

Kok aan het werk bij BrownieS&DownieS

Klantbeleving bij Brownies&downieS

Ditmaal duiken we in de formule van Brownies&downieS, waar wij het muziekconcept en social WiFi verzorgen. Wat tien jaar geleden begon als een lunchroom, is uitgegroeid tot een succesvolle horecaketen

Horecagelegenheid open en modern

Dé horecatrends voor 2020

Vorig jaar voorspelden we de opvallende trend genaamd de belevingseconomie, waarin de beleving van de klant centraal stond. Maar welke horecatrends mag je in 2020 echt niet missen?

Infographic muziek in de horeca

De invloed van muziek in de horeca

Muziek beïnvloedt hoe we ons voelen en gedragen. In de horeca zorgt muziek voor sfeer waardoor je gasten zich welkom voelen, langer blijven en meer uitgeven!

DDJ Media klantbeleving bij backwerk

Klantbeleving bij onze klant backWERK

We duiken in de formule van backWERK: een selfservice foodconcept waarbij alle producten dagelijks vers worden bereid.

Nieuwe wetgeving horeca personeel

De prijzen in de horeca gaan in 2020 wederom stijgen. Dit komt onder andere door de invoering van de nieuwe WAB: Wet Arbeidsmarkt in Balans.